torsdag 20. august 2009

Ei etterlengta dame!

Denne skjønnheten har eg ønska meg leeeeeenge!!!
Og endelig er ho på plass *Lykke!*
Fekk den i gave fra snille mamma'n min (kjøpt på Drømmerommet - butikken eg fortalte om i siste innlegg)
Å, den er vel vakker?
Den skal få stå der oppe på skapet og skue ut over stua, lyse opp og passe på. Blir litt salig av rein lykke her eg sitter og tittar bort på ho.
Og så er det snart helg!
Håpar snekkaren min blir ferdig med nytt tak i trapperommet så eg kan bruke helga til maling!!! Åååå det skal bli herlig å bli kvitt den bonderaude trappa!!!!!!
Da gjenstår berre å ønske alle ei riktig god helg, ses snart igjen.
:o)

20 kommentarer:

  1. *forelska*
    Det var ei vakker dame det!!

    Anita

    SvarSlett
  2. Nydelig madonna du fikk av din snille mor...
    Passet godt oppå skapet...
    Klemmer Kerstin

    SvarSlett
  3. nydelig!
    Den likte jeg godt!
    Likte meg også godt inne hos deg, har snust litt jeg!
    klem

    SvarSlett
  4. Virkelig skjønn madonna. Så fint du har det, virkelig flott interiør.

    SvarSlett
  5. Hei! Takk for besøket hos meg! Den der var nydelig! :) Liker dem best når de er helt hvite.. :)

    SvarSlett
  6. Kjempelekker! Ønsker meg noe lignende men de er jammen ikke lett å komme over! Gratulerer med din :-)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. hei i natten:)

    nydelig blogg du har!

    Klem Lillan:)

    SvarSlett
  8. Akkurat denne dama har jeg også og jeg er så fornøyd med henne. Tung er hun men jeg elsker henne der hun står på det gamle loppeskapet i gangen å passer på. Kjøpte den for et gavekort jeg fikk fra naboer til 30 års dagen som et symbol på vennskap. Jeg synes din ser akkurat like flott ut som min. Ha en herlig fredag. Klem fra Elin :)

    SvarSlett
  9. Vil takke deg for den omtenksomme hilsen inne hos meg.. det varmer og gjør dagene lettere...
    klem Kerstin

    SvarSlett
  10. Heisann!!
    Å velkommen tilbake til blogglandia,kjekt!!
    Takker deg for helsinga hos meg!!
    Årre deg da,for ei dame,lekker ja!!Snill mamma`n din som kjøpte den til deg!
    Men jammen ta,skal eg i rettning Årdal så skal eg inn til den fine butikken du viser ja:-)))
    Å du,der er så artigt at du og skriver på nynorsk,oss er ikkje mange;))
    Ha ei fin fin helg,kos deg godt!
    Varm klem til deg!
    Randi

    SvarSlett
  11. Hei så godt å ha deg tilbake igjen! :) Gratulere med ny Madonna,hun var riktig så lekker...jeg har 2, men ønsker meg enda flere, de pynter så fint opp uansett hvor man velger å ha de! Ønsker deg ei go helg! :)

    SvarSlett
  12. En flott dame du har fått i hus:o)

    ha en fin helg:o)
    P.S.kjempefin blogg du har!!!

    SvarSlett
  13. Vilken fin madonna, den passar bra hos dig. Jag håller på att letar efter en men har inte hittat den rätta än.
    Hoppas du får en trevlig helg!
    Kram Frida

    SvarSlett
  14. Så flott Madonna! De bildene dine i forrige innlegg var kjempefine, nydelig butikk og soverom.

    SvarSlett
  15. heia...
    denne bloggen har eg visst ikke vært innom,- legger deg til rollen med det samme...
    nyyydleige bilder og herlig stil,- lekkert...
    flott madonnafigur du har fått deg,- ønsker meg også en sånn...

    go helg og klem,- magny

    SvarSlett
  16. Hei!

    Takk for hyggelig kommentar hos meg! Så fin madonna du har fått - jeg synes det er noe helt spesielt med disse figurene ;o) Bare elsker dem!

    Tror ikke jeg har vœrt innom deg før, så nå skal jeg ta meg en liten runde og kikke... Ha en god helg!

    Christine / dethvitehuset

    SvarSlett
  17. Å så flott! De er aldeles nydelige slike Madonnafigurer! Jeg har ingen, men jeg har sikkert 500 foto som jeg har tatt av forskjellige slike. Jeg reiste svært mye i Italia før vi kjøpte huset, og var hele tre ganger i Italia i fjor, og der finnes det så mange ufattelig vakre slike figurer både i gatene, i hjemmene og i katedralene! Oj, nå fikk jeg nettopp to nye idéer: 1) Jeg skal saannsynligvis til Italia igjen i September, og da skal jeg jammen sørge for å kjøpe en stor Madonna å ta med hjem! 2) Kanskje jeg kan lage noe vakkert av alle de bildene jeg har av Madonnastatuene? Fikk det plutselig litt travelt! :)

    Takk for din hyggelige kommentar på Glassveranda! Jeg har forressten lagt Kjeruben inn i bloggrollen i margen på Glassveranda i dag! Fin blogg! Glad du fant meg :)

    Dette ble langt!! :D Ha en riktig fin søndag!

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett
  18. flott dame og en flott blogg du har..kommer nok innom igjen!(:

    SvarSlett
  19. Den er bare rigtig, rigtig fin. ;o)
    Ha´en fin uge
    Kram Birgitte

    SvarSlett