onsdag 27. januar 2010

Pakke i posten!

Snille mamma har sendt meg teppe av oldemorruter!


Prøvde å starte på eit slikt sjølv for eit par år sida... *kremt*... aldri er det blitt ferdig... og eg har faktisk glømt korleis ein heklar under vegs ;-) Men kanskje like greit for no likar eg ikkje fargane eg valgte lenger heller ;-) *fnis*

Men dette er jo rålekkert:

Såååå herlig grågrønn farge!
Lekkert var det også med ein liten fargeklatt i stolen på biblioteket, bøkene tilfører jo farge i overflod, men interøret ellers er holdt i kvitt..... ja akkurat som det var nokon overraskelse ;-)

På bordet ser de lysestake fra JDL som eg fekk til jul - nyyyydelig!

Herlig slitt patina.

Med gave fra JDL kan ein jo nesten ikkje ta feil ;-) Kjem jo såååå mykje lekkert fra den kanten!

Til slutt ein stor takk til Bergfrua for award!
Tusen takk, den varmar!

:o)

19 kommentarer:

  1. Å, milde himmel! Så skjønt det teppet var! I den nydeligste fargen jeg har sett. Det sklir jo bare rett inn i interiøret ditt. Herlig der det ligger over den hvite sofaen. Nydelig lysestake også, og kjempelekre foto!

    SvarSlett
  2. For eit flott teppe! Nydeleg!!! Eg er så glad i grått, og denne tonen var berre eventyrleg! Flotte bilder!

    Ha ei god natt, og ein fin torsdag!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  3. For et nydelig teppe !!!! ett av de fineste jeg har sett.. Likte så godt at det er holdt i en farge :))
    herlig lysestake og...

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Heldig grisen!!! Snillt av henne å age et så flott teppe til deg!!!
    Nydelig at det kun var ensfarget!!
    Kjenner litt missunnelse jeg nå!!!!! :0)
    Kos deg med teppet ditt!!
    Klæm Linda

    SvarSlett
  5. Nydelig teppe, og en herlig farge...Lekkert

    SvarSlett
  6. Nåh! Vi får no sjå på om eg klarar meg fram til sommaren;) Måtte flire litt, ja, eg høyrer berre det eg vil høyre når eg har øyrene fulle av fingrar:)

    Teppet var nydeleg, det var forresten alt eg såg her inne... eg har aldri vore her før, men i morgon skal eg setje meg ned og bla med nedover, for her ser det ut til at eg vil trives!!

    Ha ei fin natt:)

    SvarSlett
  7. ÅÅ for en snill og flink mamma du har ..teppet var så skjønt...nydelig farge...


    Kos deg med dette teppe du...

    Klemmer Kerstin

    SvarSlett
  8. Heldig du er, nyyydelig teppe, og i den fargen...me like;o)
    Fin dag til deg fra Maliva

    SvarSlett
  9. Takk for koselig kommentar! For en nyydelig trapp du har, den legger jeg til i inspirasjons-mappa min! Vi må gjøre noe med trappa vår òg - den er egentlig i god stand men er litt mørkt og glatt når man går ned så det må ordnes.

    Ønsker deg en herlig torsdag!

    Klem Caroline

    SvarSlett
  10. åååhhhh, så heldig du var nåååå!

    nydelig! fine bilder ellers også...

    ha en finfin dag!

    magny

    SvarSlett
  11. å SÅ herlig å få noe sånt vakkert i posten da :)
    Og vakre bilder :)

    Klem fra Anett :)

    SvarSlett
  12. Kjempefint teppe!! Du er heldig du;)
    Stor klem.

    SvarSlett
  13. Så fint dette var!!
    Fargen på teppe var nydelig:-)
    Fin blogg, kommer snart tilbake!!
    God helg
    Kristin

    SvarSlett
  14. Hei!
    Så fint teppe du har fått da. Fargen var jo herlig..
    God helg!

    SvarSlett
  15. Det ble nydelig sammen med hvitt.Ble fristet til å hekle et teppe selv,men har masse annet som må gjøres ferdig først....Lysestaken fra JDL er lekker.God helg til deg.

    SvarSlett
  16. Nyyydeleg teppe!
    Så vakkert du har det hos deg:)
    Ha ei koseleg helg!
    Klem Anne

    SvarSlett
  17. Åh så heldig du er! Teppet er jo bare nydelig... og den fargen var utrolig skjønn! :)

    SvarSlett
  18. Lekkert! Jeg er misunnelig. ;)

    Badet ditt er kjempeflott - kjenner til at det er vanskelig å ta bilde, vårt bad er stort, men inndelt, så det er ikke lett med kamera likevel. ;)

    SvarSlett
  19. Oi! det var et lekkert lappeteppe!
    Har selv et slik prosjekt på gang...
    Kan du si noe om hva slags heklenål og garn som er brukt på teppet?

    Awarden var vel fortjent=)

    mvh Bergfrua!

    SvarSlett