søndag 2. mai 2010

Kaffeservice

Når eg først var i gang med bestilling fra skrotnissen.no bestilte eg også dette flotte servicet:


Syntes det var så koselig... sjølv om eg egentlig såg etter eit med blommer på ;-)
Rimelig var det også da det er av ukjent polsk herkomst, passar meg fint :D



Opalinskåla (maken til den eg arva etter farmor... og knuste! *Snufs*) og fløytemuggen (JDL) hadde eg fra før.


Kanskje litt i overkant med gull... hi hi... men duger til eg finner eit med blommer på :D


Ønsker alle ein strålande søndag :D
Her er veret fantastisk og hagen skriker etter litt stell, så ut med oss! :D

:o)

13 kommentarer:

  1. Så nydelig... elsker slike kopper... selv om jeg som oftest kommer hjem med rose kopper...

    Liker fasongen på de..

    Ønsker deg en fin søndag..

    klem Kerstin

    SvarSlett
  2. Flott servise, og nydelige bilder du har tatt av det hele. :)

    SvarSlett
  3. Synest dette var vakkert! Rett og slett! Enkelt og fint!

    Ha ei fin, ny veke!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  4. Nydelig! Lekker den opalinskålen også. Så fint at du fant en maken til den du en gang hadde:-)
    Forsatt god søndag.
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  5. Så fint det var! Ha en fin søndag videre!

    SvarSlett
  6. Kjempefint!
    Liknar litt på det eg har i fasongen.

    Klem.

    SvarSlett
  7. Søte kopper! Jeg er så heldig å ha blomster på mitt favorittservise jeg da, men gull er jo også i vinden! ;)

    SvarSlett
  8. vakkert service, skrotnissen har my lekkert. Ønsker deg en videre skjønn søndag. klem monica

    SvarSlett
  9. Det servicet var nydelig.. lekkert ;)
    Ha en fin ny uke :)

    SvarSlett
  10. Synes serviset er nydelig.Skålen er virkelig søt.Tror jeg får ta meg en titt hos skrotnissen.Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  11. Serviset var nydelig! Har fått litt dilla på hvitt servise med gull selv.. Kjempelekkert å kombinere forskjelloge mønstre i hvitt og gull!
    Takk for koselig kommentar på bloggen min!

    SvarSlett
  12. Flott servise! Koselig blogg du har. :)

    Takk for hyggelig kommentar inne hos meg. :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  13. Hei! Synes serviset er kjempefint, ikke for mye gull ☺ Men jeg liker godt kopper, fat og skåler med blomster på jeg også.
    Klem fra fru Strøm

    SvarSlett