tirsdag 11. mai 2010

Lite tips.

... Men først ei bitte lita unnskyldning fordi eg er så lite tilstede om dagen, når ting blir mindre hektisk skal eg prøve å komme sterkare tilbake :D

Men; så var det tipset:


Mange av oss likar at ting ser meir eller mindre brukt ut, og behandlar nye ting med forskjellig for å få dei slik vi vil ha dei. Eg har prøvd meg fram med forskjellig på metaller og funne ut at om du legger dei i rein salmiakk får dei etter berre ein time eller to den rette finish :D


Her har eg vert så heldig å få ei lysklype og nokre kertellys - ja eg sa 'få' - fra WallasVerden. Tusen takk snille Walla!
Men klypa var veldig blank - glømte førbilde desverre, men de veit korleis dei ser ut.
Etter ein time i salmiakk var den uansett slik eg ville ha den :D

Ønsker alle ei strålande langhelg når den tid kjem :D

:o)

8 kommentarer:

  1. Så smart. Det tipset må jeg legge på minnet.
    Ha en strålende dag

    Klem Tove

    SvarSlett
  2. TAkk skal du ha for det tipset, undrer om det funker på kakeformer av aluminium også... Ville ha dem mørke.

    SvarSlett
  3. Takk for tipset!!

    ha en fortsatt fin tirsdag :o)

    SvarSlett
  4. Kjempelurt.
    Den vart fin:)
    Ha ei flott veke!
    Stooooor klem;)

    SvarSlett
  5. Takk for tipset... dette skal jeg huske =)

    ha en fin onsdag.
    KLem Kerstin

    SvarSlett
  6. Heisann!
    De urnene er forhåndsbestillte alle i sammen. Men det betyr ikke at de er solgte enda. Ikke alle kunder betaler når de får beskjed om at varene er kommet, så det er enda håp. På mandag kan det hende at det blir en til overs. Og kanskje blir det noen til overs i juin da alle varene er kommet inn. Jeg kan huske at du vil ha en og kontakte deg om det blir en til overs.
    Vil du gjøre det enkelt for meg så legger du inn en ordre på den og noterer kjeruben i notatfeltet. Så vet jeg at det er deg, og kontakter deg om det blir en ledig.

    Ja de lysklypene var irriterende blanke. Så sinll du er som forteller hvordan en løser det. Jeg har noen litt for blanke sandkakeformer her. Nå skal de behandles;)

    Må du ha en herlig kveld
    Klem:)

    SvarSlett
  7. Tusen takk for tipset - skal jammen prøve dette selv en gang:o)) Så flott blogg du har. Her vil jeg gjerne tilbake:o))
    Ønsker deg en flott langhelg og en strålende 17 mai når så langt kommer.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  8. Takk for supert tips! De klypene er kjempefine, men enig med deg i at det kanskje ble enda finere med litt "eldre" look:)

    Ønsker deg en riktig god helg!
    Kjersti

    SvarSlett