tirsdag 24. februar 2009

Interiør?

Ok, så er vi her igjen... er ALT interiør? Eg publiserte støvlane mine i tvil om DET var interiør... men TANNKREM?! ;-)

Vel folkens; ER tannkrem interiør?
Bakgrunen er jo dette nyyyydelige settet eg skaffa meg for mange år sida på Sørlandssenteret:


Hi hi -eg har i alle fall møtt min del med heva augebryn etter at eg kom heim med ei tannkremtube til 80 kr ;-) men er den ikkje FIIIIN?!?
EG meinar jo den var verdt kvar krone sjølvsagt :-D Skulle helst hatt den svarte og kvite da, ikkje den blå. Men dette var altså den einaste dei hadde på Chicas så da får eg ta til takke med den :-D
Og glaset må jo fyllast med noko, ikkje stå tomt.... Og visst passar vel tuba? Sklir rett inn i miljøet :-D Og det er jo dei små detaljane til slutt som avgjer kor vellykka det blir, eller?
Ein ting er i alle fall sikkert: kan jo ikkje sette bort glaset heller, det er jo så VAKKERT, og da blir den stakkars såpeskåla så ensom :-(
Er den ikkje søt? Berre ELSKAR englane og den nydelige perlekanten.
Men no når eg har fått litt fyll i koppen gjenstår eit viktig spørsmål: Kvar finn eg FINE tannkostar? Er det nokon der ute i Blogglandia som har svaret på dette tar eg i mot tips med STOR takk!

Ønsker alle ei fortsatt fantastisk veke!

:o)

10 kommentarer:

  1. Prøver meg også på ein kommentar og kryssar fingrar for at det skal funke no.......

    SvarSlett
  2. Heisann!!
    synest denne takkkremtuben var dekorativ jeg:o)
    Og denne blå hadde passet godt hos meg!!!
    Vet ikke om noen dekorative tannbørster men søk på nettet.....du finner nok det også:o)
    nå er jeg spent på om jeg klarer å kommentere hos deg!!!

    SvarSlett
  3. Hei, Takk for hyggelig hilsen. Herlig tannkrem du har. Er den økologisk og supersmart eller? Nydelig sett på badet ditt. Klem Siv

    SvarSlett
  4. *fnis* - !
    Så klart glir den rett inn som interiør! Den er jo super flott, men bør kanskje brukes kun ved HELT spesielle sammenhenger - eller aldri!
    Bare tenk på om det kommer en å klemmer til på midten....
    *klem*

    SvarSlett
  5. Sukk... Får fremdeles meldingar om problemer med kommentarar.... Skal det aldri rette seg da... no er eg spent på om eg får lagt inn ;)

    SvarSlett
  6. Herlig ... tannkremtuben din var flott..passet godt inn på badet dittO=)

    Klemmer Kerstin

    SvarSlett
  7. Hei hei! Hi hi, ja si det , er sepe interiør så er vel tannkrem det også.. Stæsj som må til for å understreke stilen på badet.
    Klem

    SvarSlett
  8. Nå er jeg spent på om jeg får lagt inn kommentar,forsøkte mange ganger i går. Av og til kan man unne seg litt ekstra,som tannkrem til 80 kroner tuben.Er den bra? Korken var veldig søt.Likte såpeskålen din.

    SvarSlett
  9. Lekkert sett til eit lekkert bad:)
    Og ja, tannkrem kan fint vere ein interiørdetalj.... iallefall for oss halvgalne;)

    Klem

    SvarSlett
  10. For en nydelig blogg du har, takk for kjekk kommnetar!!

    SvarSlett