tirsdag 30. desember 2008

Kavalkade 2008

Tenkte at sida eg startar 2009 med ny bloggadresse var det på sin plass med ein aldri så liten kavalkade for å oppsummere litt fra 2008.... i bilder :-D

I 2008 Fekk eg ferdig badet! (7 månader uten dusj var i overkant leeeenge ;-D) Er skikkelig fornøyd med resultatet, lite men lekkert:

Kjøkkenet vart også ferdig i 2008: Biblioteket vart tatt i bruk. Det er ikkje ferdig, men no er det i alle fall hyller og godstol der inne, veggar og tak er malt kvite. Ny dør er også satt inn. :-D

Lysekrona som lot vente på seg kom endeleg på plass:

I 2008 vart det også gjort ein del loppiskupp:
Hylle til kjøkkenet: Nydelig osteklokke og sølvplett fat:

Håndspeil i sølvplett - slik min farmor hadde :-D:

Tid til å ommøblere stua fekk eg også:

Ja og så er Ektorp stolen ny i 2008 :-)Hm.... Jammen har eg hatt eit begivenhetsrikt interiørår i 2008! Håpar det fortsetter like bra i 2009 ;-)

Håpar de får ei fantastisk hyggelig nyttårsfeiring!

Og ønsker dykk alle eit riktig riktig godt nytt år!


13 kommentarer:

  1. Virkelig flott hos deg! Du har en nydelig interiørsmak. God nyttårsaften i morgen. :)

    SvarSlett
  2. Så vakkert hjem du har,gleder meg til å følge deg videre inn i år 2009.Ønsker deg et spennende nytt år:O)
    Klem fra maliva

    SvarSlett
  3. Ønsker deg et riktig Godt Nytt År :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Hej!

    Vilket vacker hem du har!!!!!
    Underbara bilder du visar..

    Hejsan!

    Här kommer en hälsning från Värmland...ETT GOTT NYTT ÅR! önskar jag DIG!
    MiaMaria

    SvarSlett
  5. Hei så koselig du har det :)
    Vil ønske deg alt godt for det nye året og ha en kjekke kveld!!!
    Nyttårsklem fra Anne ;)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg.
    Jeg ønsker alt godt for deg og dine i året som kommer!
    Klem

    SvarSlett
  7. Nydelig kavalkade!!!!
    Jeg stikker innom igjen i 2009.
    Ønsker deg et GODT NYTT ÅR!!!!

    Mvh
    Whoopsi Daisy

    SvarSlett
  8. Fine bilder, jeg linker slik at jeg kan følge deg videre!
    :)

    SvarSlett
  9. Jeg har tittet inn til deg...koselig blogg du har.
    Du er også velkommen til meg, å se bilder fra min nye bok Sjarmerende Gjenbruk som kommer ut i midten av januar.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  10. Hei og riktig godt nytt år!

    Så mye du fikk gjort i året som gikk. Mange fine bilder :-)

    Ønsker deg en riktig fin uke!

    SvarSlett
  11. Hej!

    God forts...

    Vilka underbara biler från ditt hem...

    Hoppas att du får ett härligt 2009!

    MiaMaria

    SvarSlett
  12. Du har bare et utrolig vakkert hjem:)
    Så mange fine detaljer, og møbler!
    Kunne flyttet rett inn jeg;) Om det hadde gått,hehe.

    SvarSlett