søndag 13. september 2009

Kjøkkenservice :-D

Er det ikkje vanskelig å finne fint kjøkkenservice? Eg leita leeeenge før eg kom over dette.

Eg har lenge hatt nokre få delar (kjøpt hjå Mirabell), men endelig har eg også fått tak i middagstallerknar:Likar så godt den lille pynten på kanten.

Til dagleg er dei å finne i stativet på benken:
Her gjer dei seg godt sammen med resten av mine kvite tallerknar.

Vil me det samme bruke anledninga til å takke for alle hyggelige kommentarar på bloggen min. Dei varmar utruleg masse! Takk alle sammen!
:o)

17 kommentarer:

  1. Det var superfint!! Kva heiter det?
    Eg samlar på Edme fra Wedgwood, skulle egentlig samle på Queens plain, men det er så vanskelig å få tak i :(

    God søndag :-)

    God klem, Therese DOrthea

    SvarSlett
  2. Nydeleg servise:) Har sett på dette eg og, det er jo så flott!
    Kjekt å få tak i nye delar!
    Ha ein fin søndag:)
    Klem frå meg!

    SvarSlett
  3. Hei.Ja,jeg synes også det er vanskelig,men de du har funnet er nydelige.Klem

    SvarSlett
  4. Et kjempefint servise!!
    Ikke alltid så lett å bestemme seg når man skal samle!
    Jeg har hatt Bogstad hvit i alle år men nå lurer jeg på om det er gått ut!
    Har bare middagstallerker fordi tilbehøret har vært så himla dyrt!
    Så jeg har brukt billigere serveringsfat i hvitt til!
    Dette var hvertfall et veldig koselig servise!!

    ha en fin søndag:o)

    SvarSlett
  5. Dette service falt i min smak..liker også den skjønne kanten rundt...

    Ønsker deg en fin søndag videre..Klem Kerstin

    SvarSlett
  6. Tips eller ei, så koselig med en hilsen fra deg! Jeg har fulgt med bloggen din en stund, og synes den er utrolig flott å se innom her! Moro at bloggpausa di gradvis går over!
    Jeg kan forresten røpe at jeg bor i samme fylke som deg :)

    mvh Bergfrua

    SvarSlett
  7. Eg får ikkje ta den heim, desverre! Eg leiger leilighet der eg ikkje kan ha dyr. Men flyttar til hausten, då blir det leilighet der eg kan ha ein chinchilla perser. No sparar eg pengar!

    Ha ei nydelig veke!

    Klem Therese Dorthea

    SvarSlett
  8. Hej!
    Vilken fin cervis du har köpt. Håller med om att det är svårt att hitta rätt cervis.
    Hoppas du får en trevlig vecka!
    Kram Frida

    SvarSlett
  9. Hei hei! Dette var et nydelig service, jeg samler på edme fra wedgwood selv, men har lurt på om jeg ønsker meg et slikt hvitt ett i tillegg... Dette var jo kjempefint, med den lille detaljen på :) Ønsker deg en fortsatt fin uke! Synnøve :)

    SvarSlett
  10. Takk for titten på siden din :-)
    Mye fint :-)
    Jeg ble inspirtert til å rydde og om-møblerer det som jeg alt har :-)
    ( og det skal mye til for å inspirere meg til å rydde ) hihi :-)

    SvarSlett
  11. Jeg leste at du har barn - ta gjerne en titt i denne nettbutikken for barn : www.barneboden.no

    SvarSlett
  12. Dette liker jeg også godt, og har det selv.
    Ha en fortsatt fin uke.

    SvarSlett
  13. Hei,

    Beklager at du oppfatter mitt innlegg som uthenging, det var rett og slett ikke meningen og jeg tror du missforstår!! Jeg ville bare fortelle mine lesere hvorfor jeg blogger, og hvorfor jeg er så entusiastisk over livet. Hva som er grunnen til at jeg alltid bobler over når jeg forteller om mine siste funn og gamle ting jeg elsker. Denne damen kunne ikke skjønne dette. Selvsagt har jeg tatt dette opp med hun, men hun stengte bloggen sin for besøk etter første forsøk. Hun syntes måten jeg skrev på var overdrevent og stillte spørsmål og det var ekte det livet jeg levde. Jeg tåler kritikk, og tar det selvsagt til meg :) Selvsagt må jeg få reagere på dette. Jeg stilte meg spørmål om flere også så slik på meg. Noe som heldighvis ikke er tilfelle etter å ha lest tilbakemeldingene. Vi blir nok alle usikre av og til, også jeg.

    Dette var kun for å fortelle mer om meg selv, ikke for å tråkke noen på tærne. Beklager hvis du følte det sånn.

    Klem Aina

    SvarSlett
  14. Hei igjen, nå har jeg fjernet innlegget, jeg føler det bedre sånn. Synes det er vondt hvis noen tar det ille opp. Jeg skjønner nå i ettertid at det ikke var så veldig klokt av meg, og vil i fremtiden bevare den positive atmosfæren jeg alltid har strevet etter.

    Aina

    SvarSlett
  15. Det serviset var kjempefint. Og lekkert i stativet :)

    Jeg synes også det er vanskelig å finne kjøkkenservise. Men har nå endelig funnet ut at det må bli et av GreenGate sine. Jeg synes det er for dyrt, egentlig, men får samle litt nå og da :)

    Ønsker deg en fin kveld! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  16. Hej :) Så vackra, ljuvliga tallrikar du har, underbara bilder! Många kramar Emma

    SvarSlett