torsdag 3. desember 2009

Endelig i hus!!!!

Roberts radio!!! :D

Mmmmm, så herlig følelse å krysse av ein av tinga på ønskelista!!! :D
Og den passa perfekt på den tiltenkte plassen:


Den går også på batteri, og kan takast med kor som helst. Her har eg dog kun flytta den ein liten meter over på kjøkkenbordet ;-)

Hi hi Ok så er det litt bloggifisert da ;-)

Sånn ein herlig blåfarge!!!!
Ååååå den er så skjønn... og eg kjenner meg aldri så lite forelska :D *knis*


Ønsker alle ein herlig torsdag, EG skal i alle fall bruke ettermiddagen på kjøkkenet med min nye Roberts ;-)

:o)

8 kommentarer:

  1. Å så heldig... Og den nydeligste fargen da:O)Ønsker deg en god dag, med din kjære Roberts;)

    SvarSlett
  2. Nydelig!
    Du har det jo bare utrolig koselig. Jeg trives selv med moderne stil, sikkert fordi jeg har vokst opp med dette:) Men jeg er veldig glad for at vi har hytte på fjellet i "hjemmekoselig" og varm stil. Det ser veldig trivelig ut hos dere!

    Takk for koselig kommentar og tips til stol! Vi skal snart i gang med å bygge en ny hytte og der passer en howard eller to veldig godt!
    Du kan se bilder under "Camillas Cabin" på bloggen min.

    Ha en fin vinterkveld!

    SvarSlett
  3. ÅÅÅ så skjønn radio da...
    Nydelig farge...

    Ønsker deg en fin kveld..

    Klem kerstin

    SvarSlett
  4. Ååååå, så heldig du er da. Den er jo berre heilt nydeleg. Passar perfekt på det flott kjøkkenet ditt.

    Ha ein fin torsdags kveld:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Neimen så søt da!!
    Og den fine fargen :o)

    Kos deg!!

    SvarSlett
  6. For en flott radio. har aldri sett den typen før.
    Jeg skal ønske meg en sånn en i hvit jeg:)

    Så koselig det var og få besøk av deg på bloggen min. lenge siden jeg har vært her.

    Spisestuestolene dine ble kjempefin etter du trekt dem om.
    Ha ei fin helg

    SvarSlett
  7. Grattis med nydelig Roberts!

    klem Beate

    SvarSlett
  8. Neeei, har du kjøprt deg den? MISUNNELIG! Den står aller aller øverst på ønskelista mi også. *dåne*

    SvarSlett