lørdag 28. november 2009

Endelig!!!...

...er trappegangen ferdig malt!

Det manglar nokre lister her og der, men OI for ein forskjell!!!!
Har jo lova ein sniktitt sjølv om det ikkje er ferdig:
Grøss og gru! Slik var det altså før:
Vurderte sterkt å droppe 'før' bilde... men da ser de jo ikkje den store endringen ;-)
Også her har eg valgt kontaktar og bryterar fra Renova, svarte her i motsetning til dei kvite eg har benytta andre plassar:
Støvlane passar også perfekt i nye gangen ;-)
Nye nydelige lampettar fra bloomingville: Er veldig fornyd og synest det vart flott.... men må nok venne meg litt til alt det svarte trur eg. Grått gelender og lampettar i klart glass hadde nok vert finare.... vi får sjå ;-)

Litt meir detaljbilder av interiøret kjem når eg er ferdig med å liste... ein eller anna gong ;-)
Da gjenstår å ønske alle ein super lørdag!
:o)

13 kommentarer:

  1. Og dette ble virkelig en forandring... så utrolig fint det ble... likte veldig godt den grå fargen dere har brukt på trinna...


    Ha en fin helg..
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  2. kjempefint!!!
    Nydelig grå farge!!Tenker du er godt fornøyd nå:o)
    ha en fortsatt fin helg :o)

    SvarSlett
  3. Himmel og hav for en forskjell.Synes det er fint at du viser hvordan utgangspunktet var. Dette ble flott.God og avslappende helg til deg.

    SvarSlett
  4. Så lekkert det ble! Jeg skal snart i gang med å male trappa selv, og har lurt litt på grå trinn. Ser nå at det blir fint! :)

    Ha en fortsatt god helg!

    SvarSlett
  5. Dette ble jo bare SÅ flott! For ei forandring! Du kan være skikkelig fornøyd med trappeoppgangen nå, ja. :) Den ble lekker!

    SvarSlett
  6. åsj .....det ble jo rå flott.for en forskjell.

    SvarSlett
  7. Spennende å se hvor STOOR forskjell litt maling kan gjøre.Kjempe flott ble det hos deg!
    Ønsker deg og dine en flott søndag.
    Klæm Linda

    SvarSlett
  8. Det blei kjempefint! Stor forskjell. Så flink du er. Tykte det var fint med det svate, gav litt kontrast.

    Klem.

    SvarSlett
  9. Vilken skillnad !! Så fint det blev ! Kramar Susanne / den gamla skolan

    SvarSlett
  10. Wow - ja, det er SLIKT man mener når man sier make over! RÅBRA! Den forrige trappen - kan man trygt si hadde hatt sine glansdager. Jeg syntes det er rått å blande sammen hvitt/grått og svart! Vent litt før du ombestemmer deg - man må liksom venne seg til det først!

    Likte det veldig godt jeg!

    Klem til deg fra juletretyven.. fniiiis

    SvarSlett
  11. Heisann og tusen takk for koselig kommentar! Men så UtroLig fin trappa ble!! Helt inponert altså...Veldig lurt å ha før og etter bilder, selv om det ikke alltid er like gøy hehe...
    Ha en fin dag..klem Stine....

    SvarSlett
  12. Takk for kommentar :) da er vi to om å ønske oss sånne lekre ting!! Jeg kommer nok til å finne mye mer i løpet av desember som jeg ønsker meg ;) hi hi...må bare tipse min kjære om å ta en titt på bloggen min, så ser han nøyaktig hva jeg ønsker meg!! Er det ikke kjekt? :) I love blogging!!! hi hi...

    Hmmm...malte hun flisene altså? hvordan ble det? De blir jo ikke like blanke vel? Og hvordan er det å vaske gulvet etter at flisene er malt? Vanskeligere? :) Og maler du fugene også, eller bare selve flisa? Og hvilken maling brukte hun? Ha ha....Nå kom det mange spørsmål...fnis :) Syns det ble så fint i trappegangen din jeg...etter at du malte....en hel verden i forskjell :) I like!!! :)

    Ha en deilig dag!!

    Hilsen Lille LiljeHvit

    SvarSlett
  13. Helluuu :)

    Hyllen på bloggen min er fra www.lobelia.no hvis du skulle finne på å kjøpe den :) Syns den var så fin. Jeg skal lete litt bedre etter en slik hylle på bruktbutikker, og på loppis til våren. Da skal du nok se at jeg finner en :) Jeg har klokketro!! Tror desverre kalenderen er en lost case, men min kjære har lovet meg en veldig fin julegave, så da har han en sjangs til å 'gjøre det godt igjen' :) hi hi..

    Ha en god natt!!

    SvarSlett