søndag 22. november 2009

Tallerkenhylle

Denne betalte eg vel 10 kr for på loppis i fjor ein gong... hadde i grunnen tenkt den skulle romme bøker på kontoret (men det blir jo aaaaldri ferdig ;-D).
Eit par strøk med maling og litt pussing så var den klar:Var litt trangare på lista enn eg hadde rekna med, så fatet eg hadde gleda meg til å få vist fram på permanent basis vart det ikkje plass til! Fatet er liksom for djupt, og får dermed ikkje feste på den smale hylla :-(
Vel.... hi hi Det er jo i grunnen ein veldig god grunn til å stikke på Shopping! Fata som står der no vart litt kjedelige.... skulle jo hatt litt mønster, er de ikkje enige? :D

Har i grunnen meint at tallerkenhyller hører heime på eit kjøkkenet, men her må eg altså snu ;-) Synes det vart fint i (spise)stua også eg :D Det er jo sååå koselig å vise fram alt det skjønne ein vanlegvis gjømmer bort i skuffer og skap.
Vart jo plass til litt på den lille hylla under også:
Desse har eg hatt i '100 år':
Elskar dei!
Bytta med det same ut det som var på annretningsbordet:
Den skjønne madonnaen fekk komme litt meir fram, sammen med salmebok, bibel og rosenkrans.

Snart er eg også ENDELIG ferdig med å male trappegangen!
Enno 2-3 veker til listene kjem, men skal vise ein liten sniktitt når alle detaljane er ferdigmalt :D

Ønsker alle ein strålande søndag!
:o)

13 kommentarer:

  1. åååhhh , men du har det fiiint...
    klemmer¨¨¨*

    SvarSlett
  2. Virkelig ei enkel og fin tallerkenhylle. Så flott du har pynta der også. Kjempefint det siste bildet med lysestake og madonnafigur.

    SvarSlett
  3. Kjempesøt tallerkenhylle og må masse fint du har pyntet den med. Likte også veldig godt madonna`en din... ønsker meg en slik jeg også. Ha en riktig fin søndagskveld. Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Hei,der var du igjen...du har vært savnet.Men skjønner du har mer enn nok å gjøre med malingskosten.Hyllen ble kjempefin med de detaljene du har hengt opp der..Disse hyllene passer overalt...Datter`n min har en på rommet sitt,som både er plass til bøker og annet stæsj.God ukestart til deg fra Maliva

    SvarSlett
  5. Hei på deg - godt å se deg tilbake her... Fi-fin hylle du har - me too har tallerkenhylle-innlegg i dag...hihi! Klem fra Gro

    SvarSlett
  6. Heisann!!
    Så fin tallerkenhylle :o)
    Koselig pynt!! Har en del gamle tallerkner og driver å skifter på dem!! Noen mer mønstret enn andre.
    Kjempeflott dette :o)

    Ha en fin søndagskveld :o)

    SvarSlett
  7. Skjønn tallerken hylle...enkel og fin.. syns tallerkene var fine jeg... Jeg har helt enkle i min hylle og den henger i dag i stua...

    Ønsker deg en fin dag...

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  8. Så fint det blei vennen. Gledar meg til sniktitten av gangen og;)

    SvarSlett
  9. Vad fin tallrikshyllan blev och så fint du har pyntat både på den och på bordet.

    Kram Marie

    SvarSlett
  10. Det var et skikkelig funn!

    Ang sortiment for rosetter, sjekk: www.oracdekor.com og www.decosystems.no. Jeg plukker litt fra begge - bestselgere, men har endel på lager også.
    prisene ligger fra 100-1900, de fleste på 6-700 av de store.
    Camilla

    SvarSlett
  11. Hei hei :)

    For en forvandlig av trappen din!!! Oi oi oi!! Jeg applauderer! :) Ble nydelig. Jeg tar to takk!! ;) hi hi..

    Jeg ville bare ta en titt innom, og si takk for at du tok deg tid til å kommentere hos meg :) Det var veldig hyggelig. Jeg skal ta en titt på den nettbutikken du anbefalte, og se om jeg finner noen lysholdere. Sånne med klyper hadde jo vært genialt!! Sånne MÅ jeg finne :)

    Jeg syns du har en kjempefin blogg, og vil gjerne titte innom igjen :)

    Hilsen Lille LiljeHvit

    SvarSlett
  12. very good e-cigarette site, There are many types of e-cigarettes in it,such asairistech
    vapefly
    ofrf
    wotofo

    SvarSlett
  13. The old relx pod brand was trustworthy, but Thunderhead Creations was also a good idea to try

    SvarSlett