lørdag 31. oktober 2009

Korgstolen...

...har fått komme inn i varmen:
Denne har eg hatt sida eg vart konfirmert, og i det siste har den vert brukt ute.
Og DET berer den da også preg av!:
I fjor sto den på trappa vinteren gjennom, men det tåler den nok ikkje igjen. Alternativa var da inn i varmen, eller i boden. Og den måtte da få komme inn?
Oppi har eg eit herlig skinn, ei gammel hardangersøm-pute og CLV-sittepute. Likar godt kontrastane.
Men det vart litt for slitt for stilen min.... skal la den stå der ei lita stund før eg bestemmer meg for om den får bli eller skal forvisast ;-)

Bildet som eg har hatt liggande lenge uten ramme kom også endelig opp.... men nope... likte ikkje det heller :-( Trur det er ramma som ødelegger... den burde vert mindre svart og KRAFTIGARE! Får sjå kva eg får til... litt lister kan jo kanskje hjelpe på :D

Vel, da får eg gå tilbake til malingsspannet i trappa (guuuuuuud så lei eg er oppussing!!!!)
Fortsatt god helg, og ha ein riktig flott allehelgensaften!
:o)

23 kommentarer:

  1. Så nydelig kurvstol. Den må du jo ha inne nå, så skikkelig flott ut! :) Nydelig med de putene du har hatt i den. Lekre bilder også! Likte veldig godt stoffet du har trukket de stolene om i også. :) Du er flink!

    SvarSlett
  2. Herlige bilder!
    Jeg liker den slitte stolen jeg, og mener den bør få bli inne :)

    SvarSlett
  3. guri så nydelige bilder,- båda av madonna og slitt kurvsttol,- liker så godt den slitte looken...
    go klem og fin helg videre..!
    magny

    SvarSlett
  4. Så morsomt at du hat tatt var på kurvstolen. Jeg fikk en i gave da jeg var 14 år og jeg ga den bort til min søster da jeg flyttet... åhh som jeg angrer! Fin Halloween til deg og ! Vibeke

    SvarSlett
  5. Heisan...

    Likte godt korgstolen din...likte godt "patinaen" på den, herlig!
    Flott bilde også:)

    Ønsker deg en flott helg!

    SvarSlett
  6. Kurgstolen din var fin synst eg:)Å så sjarmerende at du har hatt den ei stund:)
    Eg er også litt hardt ute med malinga...
    god kveld ønskes:)

    SvarSlett
  7. Så vackert sliten korgstol, så ljuvlig kombination du har där av lite ruffigt och det vita skira och sen det svarta till. Tavlan är så vacker också. Många kramar och trevlig helg / Paula

    SvarSlett
  8. Hej!
    Vilken underbar korgstol, så fint sliten. Den ser mysig ut att sitta i.
    Hoppas du får en trevlig söndag!
    Kram Frida

    SvarSlett
  9. Korgstolen är perfekt sliten och nött, ja oj så vacker! Men som du säger... den hade nog inte överlevt en vinter till =) Så ljuvligt med den vita kudden och svarta skinnet.

    Tavlan är helt underbar!

    Kram Anita

    SvarSlett
  10. He,he...jasså du svinger deg med malingskosten om dagen?Håper du viser oss resultatet?
    Sjarmerende kurvstol du har også,gøy at du har beholdt den så lenge.
    Har du lyst til å bli med i konkurransen inne hos meg,er du hjertelig velkommen.Fin søndag til deg fra Maliva

    SvarSlett
  11. Så nydeleg korgstol! Den slitasjen var berre utruleg sjarmerande:)
    Syns det blei vakkert med bilete eg.
    Ha ein flott søndag:)

    SvarSlett
  12. HEI og HÅ..her var det mye lekkert...
    Lykke til med malingen i dag....Jeg vasser i filt tøfler og nesa er rød...så jeg gjør INGEN ting..Godt jeg har bliggene å drømme meg bort i..
    Ha en flott sønda videre...

    =) Tone

    SvarSlett
  13. Hei! Jeg syns både kurvstolen og Madonnaen var lekker...hadde gjerne hatt begge tingene i min stue! Håper du har hatt en fin helg! :)

    SvarSlett
  14. Er jo utrolig flott med en slik slitt kurvstol!!!
    Fint madonnabilde også:o)

    ha en fin søndagskveld!!

    SvarSlett
  15. Kjempe tøffe bilder, dette var jo bare kjempe lekkert!

    SvarSlett
  16. Virkelig vakker kurvstol du har... den skjønne patinaen den har fått... og putene og teppe ditt... herligO=)

    Bildet ditt falt også veldig i smak...
    Klemmer Kerstin

    SvarSlett
  17. Åh så vackra bilder, jag älskar verkligen rottingfotöljer de känns så inbjudande! kram petra

    SvarSlett
  18. Hei.
    Oppussing kan tære på. Det vet jeg alt om. :)

    Du har jo et nydelig hjem synes jeg, og tenk så godt det blir når du er i mål.

    Håper du får en fin dag! Jeg kommer garantert igjen.

    Klem fra Anine

    SvarSlett
  19. Nyyydelige bilder. Dette var så vakkert! Perfekte kontraster nå på denne tiden av året - og passer jo så godt inn hos deg også!

    Kos deg videre med kreativiteten!


    Klemmer Heidi-anitha

    SvarSlett
  20. Tack för din hälsning, värmer alltid:)
    Hoppas du får en trevlig vecka!
    Kram Frida

    SvarSlett
  21. Din tavla med den gamla bilden var underbart vacker.
    Kram på dig/Ingela.

    SvarSlett
  22. Så vacker patina den fått!

    Klem Maud

    SvarSlett