lørdag 10. oktober 2009

Bloggtreff - rapport :D

Da har eg for ein gong skyld bestemt meg for å bryte eit prinsipp og skrive om anna enn interiør...: Bloggtreffet på Lillestrøm! Det MÅ jo berre dokumenterast!!! Hi hi ikkje at eg trur det vil mangle på rapportar sidan ca 45 bloggdamer var samla på ein plass, men jo; dette fantastiske fenomenet må også eg skrive nokre ord om :

Først må ein jo rette ein STOR takk til Malivas Verden som fikk til denne fantastiske kvelden! Du gjorde ein kjempejobb! Trur samtlige som var der kosa seg stort!

God mat vart servert og praten gjekk livlig (treng vel ikkje nemne kva temaet var ;-D):
Nokre av bloggane som var representert (vi hadde med eigne navnelappar):
Var mange fleire enn meg som sprang rundt med kamera :-) :
Og så MÅ eg jo fortelle om snille Harmoni og Nostalgi - Den Hvite Rose som hadde tatt med eit fat som hadde samme mønster som servicet eg samlar på! Det viste seg å ikkje vere heilt det same, men ho insisterte på at eg skulle ta det med heim... og når eg ville betale for det var det ikkje snakk om at eg fekk lov! Eg er heilt overvelda over slik generøsitet! Eg kan ikkje få takka deg nok, men skal nok finne ein aldri så liten måte å vise min takknemlighet på ;-)

Her er herligheten:
Det er ikkje langt unna, men har litt enklare kant enn det eg samla på, og så er dette fra norske PP, mitt er tysk.

Men tilbake til sjølve treffet:
Bitte litt shopping vart det også for vi var jo som kjent innom den flotte butikken Zanz, som var så hyggelige å gje oss 20% på alt denne kvelden. Tusen takk!

Kjempesøte damer bak disken som ga ypperlig service:
Praten fortsatte sjølvsagt også her.
Det eg skulle ha var desverre utsolgt men eg bestilte og får det seinare, innlegg om dette kjem når eg har fått vidunderet i hus ;-)

Vel; da gjenstår berre atter ein gong å takke alle for ein fantastisk kveld... no er det på tide å komme seg i seng! :o)

19 kommentarer:

  1. Men så roligt med bloggträff! Ja det måste ju ha varit superkul att få se ansiktena bakom bloggnamnen =) Och så bra med de vackra namnlapparna!
    Fatet är underbart! Så gulligt av henne.

    Kram Anita

    SvarSlett
  2. ser kjempekjekt ut ;)
    ha en finfin helg

    SvarSlett
  3. så koselig ut
    sikkert umulig å få sove med så mange nye inntrykk
    go helg

    SvarSlett
  4. Ja det var en flott kveld :-). Tusen takk for i går... og tusen takk for en flott rappport her!

    SvarSlett
  5. Så utrolig artig dette så ut! :) Rart å tenke på at alle de "fremmede" damene vet om meg og min blogg også. :) Så ut som dere hadde det SÅ kjekt!

    SvarSlett
  6. Dette så utrolig koselig ut! Tenker dere hadde det artig!!!
    Får prøve å komme meg på et bloggtreff jeg også:)
    Ha en kjempefin helg!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  7. God morgen:o)Tusen takk for en super dekkende rapport fra gårsdagen....og ikke minst til den spennende vinen jeg fikk av deg:o)Klem fra Maliva

    SvarSlett
  8. Takk for i går, og for fine bilder fra kvelden.

    SvarSlett
  9. Nemmen så koselig dere ser ut til å ha hatt det! Og når jeg så på merkelappene kjente jeg igjen mange bloggdamer...morsomt! :) Håper jeg også får anledning til å dra på et bloggtreff en gang, ser jo bare så spennende ut! :)

    Jeg må jammen si at bloggersken "Harmoni og nostalgi" er utrolig gavmild, takk og pris for at det finnes slike mennesker enda...veldig generøs er hun, og det var et absolutt nydelig fat! Ønsker deg ei riktig god helg, klem Siren :)

    SvarSlett
  10. Takk for i går! Var veldig koselig å treffe andre interiørbloggere. Fatet var jo faktisk ganske likt, godt gjort å se det og så hyggelig å få fat da gitt. :D

    SvarSlett
  11. Takk for igår!
    Veldig hyggelig å møte så mange bloggere på en gang:-)
    Ha en fin helg, klem Hege.

    SvarSlett
  12. Beklager at jeg ikke linket,nå er det gjort:o)

    SvarSlett
  13. Jeg synes jeg husker at vi snakket sammen jeg, hehe!
    Bl veldig mange nye ansikter og mange navn å forholde seg til, så det gikk litt i surr for meg :)Ser jeg er på nesten alle bildene dine forresten.
    Kvelden var utrolig hyggelig, og vi treffes kanskje på neste treff, får prøve å snakke litt sammen da.

    Ha en fin fin kveld og helg.

    Klem fra Line

    SvarSlett
  14. Takk for igår! Det var kjempe koselig! Morsomt å se bildene fra kvelden! Gleder meg allerede til neste treff for dette var virkelg vellykket:)

    Klem Renate

    SvarSlett
  15. Høyres kjempekoseleg ut:) Nydeleg fat du fekk!
    Ha ei herleg helg!
    Klem Anne:)

    SvarSlett
  16. Hei du og takk for i går!!! Rart å se disse bildene rundt på bloggene i dag...
    klem fra Anette

    SvarSlett
  17. Hei hei!!
    Kjempe gøy å se på bildene, jeg ser at jeg er på et par av de ;) hihi Så gøy å treffe så mange mennesker! Håper det blir flere ganger! Ha en kjempe fin søndag! klem klem

    SvarSlett
  18. Hei og takk for sist! Det var kjempe hyggelig å snakke med deg på treffet!

    Har en utfordring på bloggen min til deg:)

    Legger deg til på følgelisten min så jeg kan føle den flotte bloggen din:)

    Klem Renate

    SvarSlett