torsdag 22. oktober 2009

Stolar...

... med nytt trekk:
Sånn var dei før: Og eg er ikkje riktig sikker på om dei faktisk VART bedre?!?!
Hadde gleda meg slik for stoffet er såååå nydelig, detaljar ser de her:
Det er dueblått med små prikkar i brunt, og krem - kremprikkane blir borte på bildet ser eg, men dei er der mellom dei brune ;-) Men prikkane gjer at stoffet får litt liv og ikkje blir så flatt, HERLIG er det!

Men altså; vart det bedre?.... mmmmm skeptisk.... Kanskje om eg malar bordet? Før var det jo brunt bord og brune stolputer... no synest eg det blir litt kræsj? ...eller?
Bytta til kvit duk for å sjekke... vart bedre....men nei - fremdeles skeptisk.... her er det nok berre å finne fram malespannet (igjen), men ikkje før etter jul! Har utvikla ein aldri så liten midlertidig allergi mot malekostar ;-)

Må med det samme få takke for denne skjønne Awarden:
Den er sendt meg fra Danske Birgitte med den herlige bloggen Birgittes Blog, stikk innom og ta ein titt! Ein av mine absolutte favorittar. Vel verdt besøket!
Tusen tusen takk kjære du! Den varmar!

:o)

25 kommentarer:

  1. Det blev jättefint med vita stolar...gillar slitna skinnsitsar på dessa stolar..Var det äpplestolarna eller?

    Kram Sanne!

    SvarSlett
  2. Nydelig hus og blogg, her må jeg innom igjen:-) klem Stine

    SvarSlett
  3. Jättefina stolar och det nya tyget var så passande till :) Vilket fint matrum ni har! Många kramar Emma

    SvarSlett
  4. Skjønne stoler og jeg likte trekket ditt...syns det ble fint..
    klem kerstin

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hyggeleg kommentar på bloggen min!
    Eg synes stolane dine blei fine eg:)

    ANita

    SvarSlett
  6. Jeg har lignende og har lurt på å pusse de opp, nå har jeg bestemt meg! De var kjempenydelige!
    Takk for inspirasjon :)

    SvarSlett
  7. Takk for det! Ja, kjekt med bursdag og noen ekstra kroner;-)
    God helg
    Kristin

    SvarSlett
  8. Hei på deg!

    Så fine stolene ble...flott spisestue har du også:))

    Tusen takk for koselig besøk hos meg!

    Ønsker deg en flott helg, klem

    SvarSlett
  9. Nydelig spisestue! Stolene ble jo helt forandret med nytrekt sete!

    Synes denne bloggen er kjempefin. Har vært her tidligere, men "mistet" den igjen.
    Legger deg til så ikke det skjer igjen ;-)

    God helg!

    SvarSlett
  10. Hei på deg!!
    Stolene ble fine de, men innrømmer - jeg synest de var fine før også jeg... :o)

    Ja, var jeg ikke heldig som fant denne bibelen - lå et lite "lager" av disse skattene i det ene skapet, og da var jeg ikke sen å be...

    Ha en herlig helg!

    SvarSlett
  11. oj så fint du verkar ha det...nu ska jag fortsätta läsa lite=)ha en fortsatt bra helg/helena

    SvarSlett
  12. En flott spisestue du har her!!
    Trekket var kjempefint det:o)
    Har en brun spisestue av nyere dato....må si jeg klør litt i fingrene...hihi

    ha en fortsatt fin helg:o)

    SvarSlett
  13. Synes stolene ble kjempefine!! og jeg elske prikker!!

    Ha en fin lørdagskveld!
    klem

    SvarSlett
  14. Synes det ble fint, men de var fine før også. Det er jo smak og behag. Grått er behagelig å se på, og går til alt.
    Fint med hvit duk, så det kan godt hende det blir bra med hvitt bord, men det er fint som det er også.

    Her har jeg også litt malersperre i perioder. Det må bare gå over... Malerlysten kommer tilbake :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  15. Nydelig stoff på putene,synes det ble kjempefint!! Og jeg er jo så glad i hvitt at siden du spør..:-)
    Den døra under...heldiggris!!
    Nattaklem

    SvarSlett
  16. Hej!
    Jag tycker det blev jättefint, vacker färg på tyget.
    Hoppas du får en trevlig söndag!
    Kram Frida

    SvarSlett
  17. Så lekkert du har det hjemme... Fin farge på trekket på stolene :) Takk for koselig kommentar inne hos meg! Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  18. Så vakker spisestove! Stolane blei nydelege med nye trekk:)
    Ha ein herleg søndagskveld!
    Klem Anne:)

    SvarSlett
  19. Hei! her har jeg ikke vært innom før, MEN det kommer jeg til å gjøre. En nydelig blogg du har, jeg legger deg til min bloggside slik at jeg kan følge med. Håper det er greit?
    Ha en fin uke
    Klem, Mette

    SvarSlett
  20. heisann...
    takk for hilsen i bloggen!
    så fin spisestue du har! nydelige stoler,- men vakre før også...!

    klem fra magny

    SvarSlett
  21. Jeg synes det ble mye finere med det nye trekket! Men bordbeina hadde jeg malt hvite ;)

    SvarSlett
  22. Tusen takk for koselig hilsen hos meg. Det er en NYDELIG side du har! Så flott det ble med det nye trekket... Ønsker deg en god uke!! :O)Hilsen Polly

    SvarSlett
  23. Kjempefin side du har, litt annerledes stil en meg, - men likevel likte jeg mye her :D

    Lise (www.flittglise.blogg.no)

    SvarSlett
  24. Takk for gratulasjon på siden min;) Liker bloggen din veldig godt, får jeg lov til å linke til den?
    Synes stolene ble kjempefine. Du kan jo vurdere male bordet hvitt og pusse ned litt i kantene siden du hadde den mørkebrune fargen under.. Flott kurvstol på innlegget over, den må du gi husrom for:)
    - Tutta

    SvarSlett